Tuesday, December 8, 2009

hattan - cinta pertama


hattan - cinta pertama

aku terima ketentuan ini

engkau menghilang lenyap
dari hariku

aku menempuh liku dalam liku

lumpuh langkah kesal rinduku
sepi kesepi panjang dan berbatu

pedih hancur lena dalam mimpiku

aku mendengar
keluhan darimu

namun kini
segala berlalu


cinta pertama
hanya dirimu

cinta pertama
mengajar aku

kita bersama
sekadar waktu

sedangkan aku mencintaimu

maafkan aku

maafkan aku

meluka hatimu


kini ke mana
tiada lagi aku

hanya rindu meneman hari-hariku

biar bertahun
ku inginkan kau tahu

kekal harum cinta padamu
cinta pertama
hanya dirimu

cinta pertama
mengajar aku

kita bersama
sekadar waktu

sedangkan aku mencintaimu

aku berduka
tuhan yang tahu

aku melara
menentang waktu

maafkan aku
dosa-dosaku

maafkan aku
oh kasihku
maafkan aku

maafkan aku
maafkan aku

maafkan aku
cinta pertama
hanya dirimu

cinta pertama
mengajar aku

kita bersama
sekadar waktu

sedangkan aku mencintaimu
aku berduka
tuhan yang tahu

aku melara
menentang waktu


maafkan aku
dosa-dosaku

maafkan aku
oh kasihku

maafkan aku

maafkan aku

maafkan aku

maafkan aku

No comments:

anda mungkin sukakan ini

Related Posts with Thumbnails