Friday, August 27, 2010

radja - aku ada kerana kau ada


cinta adalah
anugerah yang kuasa
bila
terasa
betapa indahnya
sungguh lemah diriku
tak bererti hidupku
bila tak ada dirimu
andai ku bisa
akan ku balas
semua yang pernah
engkau berikan
terima kasih dariku
atas ketulusanmu
menyayangi diriku
aku ada
kerna kau pun ada
dengan cinta
kau buat diriku hidup selamanya
aku ada
kerna kau pun ada
dengan cinta
kau buat diriku hidup selamanya
andai ku bisa
akan ku balas
semua yang pernah
engkau berikan
terima kasih dariku
atas ketulusanmu
menyayangi diriku
yeerhaaa
aku ada
kerna kau pun ada
dengan cinta
kau buat diriku hidup selamanya
aku ada
kerna kau pun ada
dengan cinta
kau buat diriku hidup selamanya
ooo
aku ada
kerna kau pun ada
dengan cinta
kau buat diriku hidup selamanya

No comments:

anda mungkin sukakan ini

Related Posts with Thumbnails